Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Tillbaka till vardagsrutinerna igen

Av massatassar - 8 augusti 2011 12:57

Nu när lillmatte och lillhusse haft sitt sommarlov klart och vi börjar landa i hela dagis/skola rutiner igen blev det lite extra tid att leka vid lilla vattenfallet på prommenaden.

Lovar att lägga upp bilder på det så fort jag får tillbaka min usb-kabel till telefonen.(en bekant lånar den för tillfället)

Under tiden kan vi bjuda på två bilder från sommarprommenaden förra veckan då regnet bestämde sig för att ta ett liiiitet uppehåll :)

nehepp...yra jag hade visst inte lagt över dom heller.

Lite äldre sommarbilder från i år fanns dock :)

   Tess i sin snygga scarf som hon delar med husse....nåja det var husses tills han tyckte att Tess var sååå fin i den så ;)

   Skönt att ligga i skuggan och titta på när barnen leker.....

   ser ganska skoj ut faktiskt......varför får inte jag vara med?

   Hm...dom påstår att jag som hund inte riktigt når upp att spela volleyboll....trams.


Ha det gott :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av massatassar - 22 mars 2012 18:06

Nu har det varit jätte länge sen jag uppdaterade vår blogg och det har hänt massor sen sist jag skrev....jag tänkte ta bort den här bloggen och göra en ny men med lite omstrukturering kan det funka att fortsätta blogga här. Vi är fler tassar hemma ...

Av massatassar - 16 augusti 2011 19:03

Matte hade tänkt tagit en massa fina bilder på hur det blev men tja....det började ju regna så f*****nat så dom får vi visa vid finare väder helt enkelt. Annars har fokus legat på att träna min vita snöboll att gå fint....en hane på ett och ett hal...

Av massatassar - 11 augusti 2011 09:05

Alltså...vi har tråååkigt matte! Snickaren som totaldemolerat uteplatsen inför nybygget har en (enligt matte) bedårande stor vit schäfer hane. Det betyder dock att vi inte kan vara ute på VÅRAN uteplats, extremt irriternade.   Tessen har kapit...

Av massatassar - 9 augusti 2011 08:43

Lovade igår att visa bilder så here goes.    Här ute på sommarprommenad....Tess med sin Lill-matte. dottern är bara 7 år och får inte gå ensammen med Tess men hon är jätte duktig under övervakning. Blivande hundförrare innom lydnad kanske? ;)    ...

Av massatassar - 6 augusti 2011 08:54

Jag är en sån där irriterande matte som tycker att mina hundar ska stå ut med div vatten tortyr....som bad! I det här fallet var det pga Rasputins fällning som inte riktigt ville lossa, han släpper gärna fläckvis så nu testade vi med easy shead off...

Presentation


Välkommen in i mitt fenomenala hundliv.
Jag har en stor och fin flock bestående av mig själv och blivande maken,tre barn + en bonus mellan varven, två hankatter och två hundar.
Bloggen kommer handla om vardagen, det blir mycket djurprat och hund träning

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards